środa, 16 listopada 2011

Patrick Wolf @ Stodoła

Tak, to już dziś! Za kilka godzin.
Generalnie nie przepadałam za Patrickiem, kilka razy go próbowałam słuchać - bez skutku. Odkładałam go na później, na później, na później. W końcu zebrałam się w sobie i poznanego na pewnym forum i na last.fm uprzejmego pana M. vel K. poprosiłam o radę - jaki utwór wybrać, aby przesłuchać w końcu Patricka. Podesłał utwór pt. "Tristan", momentalnie piosenka została zapętlona, hah. Szydło wyszło z worka - nie od tych utworów zaczynałam po prostu. Potem pan K. zaczął tworzyć Patrickowe playlisty, jako znawca twórczości pana Wolfa - nie zawiodłam się ani na panu, którego zwę od czasu październikowego koncertu IAMX w Krakowie Lizakożercą, ani na Patricku. Może nie jest jeszcze aż na takiej pozycji, abym go dość często słuchała, ale zawsze, gdy włącza mi się "Tristan" podczas moich podróży uśmiecham się, gdy spaceruję - chce mi się tańczyć. Jestem na dobrej drodze prawdopodobnie, a dzisiejszy koncert - zobaczymy, co przyniesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz